Over Guus Mulder

Op sociale media vind je me op twitter en de facebookgroep.

Ik heb onlangs deelgenomen aan een bijeenkomst om mijn gedachten te bespreken over nieuwe regelgeving voor drones. Ik was de enige die aanwezig was en dit was mijn eerste keer op een openbare bijeenkomst dus het was zeer eye opening te zien de vele verschillende opvattingen over het onderwerp en het feit dat er verschillende meningen over een onderwerp als dit. Het onderwerp van deze bijeenkomst was om drone veiligheid te bespreken met deskundigen en de feedback was overweldigend. Deze bijeenkomst was in het Amsterdamse stadhuis. Ik zat naast een van de sprekers, Rachael Lea, een voormalig luchtverkeersleider. Ze presenteerde over de nieuwe regelgeving. Haar belangrijkste boodschap was dat ze drones een eerlijke kans geven, maar als iemand zich er niet aan kan houden, dan zullen er gevolgen zijn voor die persoon. In Nederland wordt een nieuwe wet opgesteld om te voorkomen dat een drone over een woonwijk vliegt.

Ik ben geboren in Nederland, maar ben hier een paar jaar opgegroeid in Nederland. Ik woon in Nederland, mijn land. Ik was een ingenieur in de lucht-en ruimtevaart industrie voor de laatste 9 jaar. Ik heb mijn professionele opleiding gedaan en ik heb ervaring als consultant en coach op het gebied van drone systemen en vlucht. Ik geloof in de drone als alternatief voor rondvliegen met drones. Ik heb veel onderzoek gedaan, wat me ertoe brengen om deze blog te starten. Ik ben een software ontwikkelaar, ontwerper en ik heb een grote passie voor drones en vliegen ze. Ik wil je graag een paar tips geven over wat je moet doen, zodat je een mooie drone in handen krijgen. Als je niet weet waar te beginnen, u mijn advies over de eerste post in mijn blog.

In 2008 werd ik geïnterviewd door de Nederlandse tv in verband met het project "Drones". Ik nam deel aan het project en ik ben daar al meer dan 10 jaar bij betrokken. Ik heb gebouwd en gevlogen drones sinds 19

Toen ik jong was was ik gefascineerd door het concept van het vliegen met een helikopter en ik bouwde mijn eerste drone en toen raakte ik geïnteresseerd in vluchtsimulatoren en het internet. Het was niet mijn eerste idee om op dit gebied te werken, maar uiteindelijk bleek het een van mijn grote doelen te zijn. Ik begon dit project als een hobby. In het begin deed ik mijn huiswerk in mijn kelder. Het was heel gemakkelijk om een model helikopter vliegen in mijn kelder. De eerste versie van een drone kon niet op afstand worden bestuurd, maar we zijn erin geslaagd om een algoritme uit te werken waarmee je met een drone vliegen. Het eerste project dat we lanceerden had een aantal problemen en ik dacht dat het zou zeer interessant zijn als ik kon een professionele redacteur te vinden om te werken aan mijn spullen.

Ik heb veel ervaring omdat ik drones heb gevlogen en in mijn bezit heb, en ik ben bezig met het krijgen van een fulltime baan als industrieel ontwerper. Mijn blog is mijn passie.

Ik probeer dit al heel lang. Een groot deel van mijn inkomen komt uit vliegende drones in de VS, maar ook als internationaal freelance ontwerper. Ik heb ook enige ervaring in de fotografie, en ik heb het gebruikt als mijn oefenterrein om mezelf te leren ontwerpen. Nu wil ik een nieuwe blog te starten om het allemaal georganiseerd en op een plaats te houden. Mijn doelen zijn om te schrijven over drone design, de voors en tegens, tips en trucs, en een aantal goede ontwerp tips, op een manier die is gemakkelijk te begrijpen en interessant. U vindt hier dingen zoals tips over de beste drone camera's, drone drones voor beginners, drone ontwerpen die gemakkelijk te gebruiken, en ook veel van mijn eigen ontwerp ontwerpen.

Jongeren

Toen ik in 2006 mijn school afrondde en mijn carrière in Nederland begon, begon ik het nieuws over het gebruik van drones te volgen. Dit heeft me een merkwaardige: Wat is het probleem? Hoe worden deze drones gebruikt? Wat is de toekomst van drones in het algemeen?

In 2008 ben ik begonnen met het bestuderen en schrijven over de juridische implicaties van dronegebruik. Ik werd geïnspireerd door een aantal van de discussies over drones in de media. Ik wilde een duidelijker beeld van de kwesties hebben dan wat ik hoorde van het publiek of deskundigen over dit onderwerp. Ik begon te praten met mensen die geïnteresseerd waren in drones.

Mijn persoonlijke en professionele leven

De eerste jaren werkte ik bij een advocatenkantoor in Amsterdam. Ik had geen interesse in drones, maar ik moest meer weten over hen.